השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

אחסון חפצים מהיר ובטוח

השכרת יחידת אחסון יכולה להיות פתרון מצוין עבור כל מי שמחפש שטח אחסון נוסף לחפצים שלו. עם זאת, כדי להפיק את המרב מיחידת האחסון שלכם ולהבטיח אחסון יעיל ובטוח של כל הפריטים שלכם, חשוב מאוד לפעול במספר דרכים שונות. אז איך למקסם את היעילות והבטיחות של יחידת האחסון השכורה שלכם? נבחן זאת במאמר שלפניכם.

 

בחירת גודל יחידת האחסון המתאים

אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לעשות הוא לבחור גודל מחסנים להשכרה שמתאים לצרכים שלכם. נסו להעריך את כמות הפריטים שאתם מתכננים לאחסן ובחרו ביחידה שמספקת מספיק מקום מבלי להיות גדולה מדי. יחידת אחסון שמנוצלת היטב מבחינת השטח שלה מאפשרת לכם ארגון יעיל של החפצים, מה שיקל על הגישה העתידית אל החפצים שלכם. בנוסף, מדובר כמובן בדרך לחסוך בעלויות מאחר ולא תצטרכו לשלם על שטח אחסון נוסף שאתם לא משתמשים בו. אם אתם מחפשים מחסנים להשכרה בראשון לציון בגדלים משתנים,  Get Storageיוכלו להעניק לכם את המענה לכך.

 

ארגון וסדר

חשוב לארגן את כל הפריטים שלכם לפני שאתם מכניסים אותם אל אחסון לטווח ארוך. קבצו פריטים דומים או פריטים מאותה קטגוריה יחדיו וסמנו את כל הקופסאות והארגזים. דבר זה יקל על איתור פריטים ספציפיים כשתצטרכו אותם וזה ימנע מכם לבזבז זמן ומשאבים.

 

שימוש במדפים, ארגזים או ארוניות

אם אתם מתכננים אחסון לטווח ארוך, כדאי אולי שתשקיעו ביחידות מדפים או משטחים אחרים שיעזרו לכם למקסם את המרחב שלכם ולסדר את כל החפצים בצורה האידיאלית. דבר זה יעזור להגן על החפצים שלכם בתוך מחסנים להשכרה בראשון לציון וערים אחרות ויבטיח שימוש יעיל בשטח הפנוי של יחידת האחסון מבלי לקנות שטח נוסף לאחסון פריטים נוספים.

 

הגנה על פריטים שבירים

אם אתם מאחסנים פריטים שבירים בתוך מחסנים להשכרה חשוב לנקוט במספר צעדי בטיחות. עטפו את הפריטים הללו בנייר פצפצים או בנייר אריזה כדי לרפד אותם ולמנוע מהם להישבר. מומלץ גם לסמן באופן ברור קופסאות עם פריטים שבירים כדי להבטיח שהן יהיו מטופלות בזהירות הנדרשת.

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם