השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

אחסון לטווח ארוך משתלם יותר

כאשר מדובר על אחסון החפצים שלכם, משך תקופת אחסון היא גורם משמעותי. בעוד אחסון לטווח קצר עשוי להיות נוח לצרכים מיידיים, אך בחירה באחסון לטווח ארוך יכולה לעיתים קרובות להיות דווקא רווחית ומועילה יותר כשמסתכלים קדימה. אז מהם היתרונות של אחסון לטווח ארוך?

 

עלות מול תועלת

אחד היתרונות המרכזיים של אחסון לטווח ארוך הוא שמדובר בדרך לחסוך בעלויות. שטחי אחסון להשכרה רבים מציעים תעריפים מוזלים לתקופות ארוכות יותר אל מול קצרות. על ידי התחייבות לתקופת אחסון ממושכת יותר, אתם יכולים לסגור תעריף חודשי או שנתי נמוך יותר, וכתוצאה מכך לחסוך באופן מצטבר ומשמעותי. מדובר ביתרון במיוחד אם אתם צופים שהצורך שלכם באחסון אכן יהיה נכון לכם לתקופה ממושכת, לדוגמה אם אתם עושים רילוקיישן לחו”ל לכמה שנים או שמדובר בחפצים שאתם צריכים שיהיו ברשותכם אבל לא בבית שלכם. אז אם אתם מחפשים מחסנים להשכרה בחיפה או במרכז, פנו ל-Get Storage.

 

יציבות

אחסון לטווח ארוך מאפשר לכם יציבות, גם מבחינת בטיחות החפצים וגם מבחינת התקציב שלכם. כשאתם סוגרים שטחי אחסון להשכרה לטווח ארוך, אתם יכולים להיות בטוחים בכך שהפריטים שלכם יאוחסנו בבטחה והם יהיו מוגנים למשך כל תקופת הזמן המתוכננת. דבר זה מבטל את הצורך בחיפוש מתמיד אחר פתרונות אחסון לטווח קצר. בנוסף, זה שאתם יודעים מהי העלות הקבועה של מחסנים להשכרה בחיפה או בסביבה שבחרתם בהם, מאפשרת לכם לתכנן את עצמכם כלכלית טוב יותר, בלי הפתעות.

 

שמירה על החפצים שלכם

יש פריטים מסוימים שמצריכים מכם לאחסן אותם בתנאים אידיאליים בלי לגעת בהם. זה יכול להיות פריטים עתיקים, פריטי אספנות, יצירות אומנות ועוד- כל אלה עשויים לדרוש סביבה מבוקרת כדי למנוע נזק חיצוני שיכול להיגרם להם, כמו משינויי מזג אוויר, לחות, חשיפה לאור וכדומה. מתקני אחסון לטווח ארוך יכולים להציע לכם יחידות סגורות ושמורות ששומרות על תנאים אופטימליים לחפצים שלכם. על ידי בחירה באחסון לטווח ארוך, תוכלו לשמור על החפצים הללו ולהבטיח את זה שהם יישארו אתכם לזמן רב.

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם