השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

אחסון רהיטים – היתרונות, המחירים וכל מה שאתם צריכים לדעת

יכול  להיות שאתם עוברים לבית חדש, או שאולי אתם בדיוק בשיפוצים והחלטתם להחליף ריהוט, או נוסעים לרילוקיישן זמני בחו”ל – בכל אחד מהמצבים האלה אתם כנראה תצטרכו למצוא איזה שהוא פתרון לאחסון הרהיטים שלכם. אתם לא חייבים להיפרד מהארון העתיק שקיבלתם במסבא, ואתם לא חייבים ליפול על המשפחה או החברים עם הריהוט היקר שלכם –  פתרונות האחסון שלנו יאפשרו לכם ליהנות משקט נפשי ואפס כאבי ראש. 

היתרונות של מחסן לאחסון רהיטים 

רוב הפעמים כשאנחנו מספרים על פתרונות אחסון לרהיטים – אנשים ישר נרתעים וחושבים שזה מיותר ויקר. אבל למען האמת, לא כך הדבר. אם גם אתם חושבים ככה, הנה כמה יתרונות ועובדות מפתיעות על אחסון רהיטים שאולי ישנו את דעתכם. 

#1 הרהיטים שלכם יהיו מוגנים הרבה יותר במחסן ייעודי לריהוט 

יש אנשים שמחליטים לשים את הרהיטים שלהם בעליית הגג, ולפעמים אפילו בגינה עד שימצאו להם פתרון קבוע. אבל חשוב להבין – כי שינויי טמפרטורה מסוימים עשויים לגרום לנזקים בלתי הפיכים לריהוט שלכם, בין אם זה חום ולחות או קור וגשם. זו הסיבה שכדאי לכם לבחור במחסן לאחסון ריהיטים שיוכל לספק לכם פתרון מקצה לקצה, להגן על הריהוט שלכם מפני עובש ורטיבות ולשמור עליהם מרופדים ובמצב חדש. 

#2 אתם לא צריכים למהר להחליט להיפרד 

יחידות אחסון לריהטים מאפשרות לכם ליהנות מזיכרונות ולא למהר להיפרד אם אתם לפתע נאלצים לעבור מדירה גדולה לקטנה יותר. הרבה אנשים נתקלים בדילמה אם הם צריכים למסור או למכור רהיט עתיק שעובר מדור לדור או לשמור אותו בבית על אף שאין מקום. במקרה כזה, השכרה של מחסן לרהיטים יאפשר לכם לשמור על אותו רהיט סנטימנטלי – גם אם אין לכם מקום בבית. 

 

#3 זה נוח, נגיש ופשוט 

לאלו מכם שנצמצאים עכשיו בין מעברי דירה או בחו”ל – יחידות אחסון לרהיטים זו אופציה נפלאה שתוכל לשמש כמקום מעבר עד שתגיעו ליציבות. אתם יכולים להשכיר מחסן לתקופה ארוכה ולהשאיר שם את הרהיטים שלכם בראש שקט, מבלי לדאוג או לחשוב מתי תצטרכו להעביר אותם משם/לזרוק/למסור אותם. כל מה שאתם צריכים זה הובלה חד פעמית למקום האחסון – ולאחר מכן תהיה לכם גישה מלאה ליחידת האחסון מסביב לשעון, כך תוכלו בכל זמן לגשת ולהוציא משם את הרהיטים. 

 

אחסון רהיטים מחיר 

בניגוד לדעה הרווחת, אחסון ריהוט לא חייב להיות יקר. זה הכול שאלה של איפה אתם הולכים להשכיר מחסן – לצורך העניין בתל אביב המחירים יהיו גבוהים יותר. לעומת זאת, אם תשכירו מחסן בחיפה, או אפילו בראשל”צ, יש סיכוי גדול שתוכלו לחסוך המון כסף. 

רוב חברות האחסון כיום מתמחרות את האחסון בעלות חודשית לפי קוב. לדוגמה, אחסון של תכולת 2 חדרים בחולון, לאחסון של 25 קוב יוכל לעלות לכם בטווח של 300-650 ש”ח. איך מחשבים כמה קוב אתם צריכים? חברת האחסון שלכם תבדוק כמה רכוש יש לכם ותבצע עבורכם את החישוב המדויק. 

קחו בחשבון שהמחיר עשוי להשתנות גם בהתאם לביטוח, אבטחה, נגישות למחסן (האם המחסן יהיה פתוח 24/7?), משך זמן האחסון וכמובן כמות הריהוט שעליכם לאחסן. 

 

כמה מילים אחרונות 

בין אם אתם בין מעברי דירה או שאתם מחפשים דרך לצמצם מעט את הריהוט בבית שלכם – הגעתם למקום למקום הכון. אנו גאים לספק ללקוחות שלנו מתקני אחסון ריהוט נקיים, עם בקרת אקלים ואבטחה. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונציגנו ידאגו לחזור אליכם. 

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם