השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

אחסנה בשירות עצמי

אחסנה בשירות עצמי

קיימים מקרים רבים בהם יהיה צורך בשירותי אחסנה. אם זה בגלל שאין לכם מספיק מקום בבית או במשרד, או שאתם עוברים דירה ובינתיים צריכים לאחסן את החפצים שלכם – מתקני אחסון בשירות עצמי מציעים עבורכם פתרון פרקטי ומאובטח. אז מה זה אחסון בשירות עצמי ומהם היתרונות שלו?

תוכן עניינים

אחסנה בשירות עצמי מזה?

מתקני אחסון רהיטים בשירות עצמי מספקים ליחידים ולעסקים יחידות להשכרה שיכולות להכיל מגוון רחב של חפצים. מרהיטים ומכשירי חשמל גדולים ועד לערמות של מסמכים- יחידות אלו מציעות מקום בטוח ונוח לצורך אחסון לטווח ארוך וטווח קצר. 

האלמנט של שירות עצמי ביחידות האחסון הוא שאתם מקבלים בעצם אך ורק את החלל, ואתם אחראיים להוביל את החפצים, לאחסן אותם, לדאוג להם וכדומה. כך אתם יכולים לצמצם עלויות ולהתאים את יחידת האחסון לצרכים שלכם. ניתן למצוא יחידות לצורך אחסון לטווח ארוך וקצר אצל Get Storage.

אחסנה בשירות עצמי

יתרונות של אחסון בשירות עצמי

לאחסון בשירות עצמי יש מספר יתרונות. קודם כל, מדובר בעסקים שמציעים לכם תנאי שכירות גמישים, והם מאפשרים לכם לשכור יחידה של אחסון רהיטים לכל זמן שתצטרכו, בין אם זה מספר שבועות או מספר חודשים. בנוסף, יש יחידות שמאפשרות לכם גישה אליהן כל ימות השבוע ובכל שעות היממה, מה שיאפשר לכם לבצע הובלה ואחסנה של פריטים מתי שנוח לכם, גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

יתרון נוסף הוא שיש מגוון גדלים של יחידות אחסון, כך שהם יכולים להתאים לצרכי אחסון שונים. אז בין אם אתם זקוקים ליחידה קטנה למספר פריטים מצומצם ובין אם אתם צריכים יחידה גדולה יותר כדי להכיל מלאי דירה שלם- אתם יכולים לבחור את הגודל המתאים. גמישות זו מאפשרת לכם לשלם אך ורק על השטח שאתם צריכים, מה שהופך את הפתרון הזה גם לחסכוני.

לבסוף, מדובר בפתרון אחסון מאובטח במיוחד. מתקנים אלה מאפשרים לכם הובלה ואחסנה של הציוד שלכם אל מקום מוגן שיש בו מצלמות מעקב, אנשי אבטחה ויחידות נעולות שרק אתם יכולים לפתוח. כך אתם יכולים להגן על החפצים שלכם.

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם