השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

ביטוח אחסון תכולת דירה

כאשר אתם בוחרים לאחסן את תכולת הדירה שלכם במתקן אחסון ייעודי, זה חשוב לקחת בחשבון את כל תחום הביטוח. בעוד שמתקני אחסון נוקטים באמצעים שונים כדי להבטיח את זה שהחפצים שלכם יישמרו במקומם, עדיין יכולים להתרחש אירועים בלתי צפויים כגון גניבה, שריפה או אסונות טבע כאלה ואחרים. ביטוח של אחסנת תכולת דירה יכול לספק לכם שכבת הגנה נוספת, מה שיעניק לכם שקט נפשי. אז מהי החשיבות של ביטוח אחסון דירה ומהם היתרונות שלו?

 

כיסוי של נזק או אובדן

ביטוח של אחסון תכולת דירה בתוך יחידות אחסון להשכרה מספק עבורכם כיסוי למקרה של אובדן או במקרה של נזק לחפצים המאוחסנים שלכם. אם זה בגלל גניבה שהתרחשה, נזקי מים, שריפה או סכנות אחרות- הביטוח עוזר לכם לצמצם את הנטל הכלכלי של תקריות כאלה. ביטוח של יחידות אחסון להשכרה מבטיח שיהיו לכם את המשאבים הנדרשים כדי להחליף או לתקן את החפצים שלכם. אם אתם רוצים לדעת עוד על אחסון תכולת דירה מחיר מוזמנים לפנות אל Get Storage.

 

כיסוי ביטוחי הניתן להתאמה אישית

כשאנחנו מבצעים הובלה ואחסנה של חפצים שלנו, לכל אחד יש צרכים שונים מאחר וכל סוג חפצים דורש תנאים אחרים. פוליסות ביטוח לאחסון תכולת דירה מאפשרות לכם לרוב להתאים את הכיסוי לצרכים הספציפיים שלכם. אתם יכולים לבחור ביטוח אחסון תכולת דירה מחיר נמוך או גבוה על פי התקציב שלכם. אפשר לבדוק מהו הערך הכולל של החפצים המאוחסנים שלכם וכך אתם לא צריכים לשלם יותר מדי עבור כיסוי ביטוחי שמיותר לכם. בנוסף, ייתכן שתהיה לכם אפשרות להוסיף כיסוי נוסף עבור פריטים ספציפיים להם אתם מבצעים הובלה ואחסנה, כגון יצירות אומנות, תכשיטים, ציוד אלקטרוניקה ועוד.

 

שקט נפשי

לבסוף, היתרון המשמעותי ביותר של ביטוח לאחסון תכולת דירה הוא השקט הנפשי שפוליסה זו תעניק לכם. הידיעה שהחפצים שלכם מבוטחים מפני שלל סיכונים פוטנציאליים מאפשרת לכם להרגיש בטוחים בתקופת האחסון. אירועים בלתי צפויים יכולים להתרחש בכל עת, וכיסוי ביטוחי עוזר לכם להיות מוכנים למצבים כאלה.

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם