השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

השכרת מכולה לאחסון

כולנו מחפשים אחר הפתרון האידיאלי לאחסון זמני או קבוע של כלי עבודה, ציוד שנמצא בשימוש מדי פעם, תכולת דירה, או סחורה חדשה שהגיעה לעסק. האפשרויות רבות ומבלבלות, אבל מה באמת הכי טוב? השכרת מכולה לאחסון היא בין הפתרונות האולטימטיבי אם אתם מחפשים מחסן איכותי, ממוגן וכזה שניתן לשנע ממקום למקום

הרכוש והציוד שאנחנו צוברים לאורך השנים בעל ערך רב, מבחינה סנטימנטלית ומבחינה כספית. בין אם הציוד משמש אותכם בזמנכם הפרטי, או לטובת העסק שלכם, אפשר לומר שזה מפעל החיים שלכם וקרוב לוודאי שתרצו להגן עליו מכל משמר.

השכרת מכולה לאחסון – מה זה ולמי זה מתאים?

מכולות הן מבנה מלבני ממתכת המיועדות לאחסון ושינוע סחורות, חפצים תכולת דירות וכו’. הן מגיעות בגדלים שנעים בין 6 ל- 12 מטר ובגובה של 2.20 מטר ועד 3.5 מטר.

השכרת מכולה לאחסון יכולה להיות פתרון אידיאלי עבור כל מי שזקוק לשטח אחסון זמני או קבוע, לצרכים עסקיים או פרטיים:

  • בעלי עסקים שמחזיקים כלי עבודה, סחורה, או ציוד עונתי.
  • אנשים שזקוקים לשטח אחסון נוסף עבור הציוד הביתי שלהם כמו, ארגזים של בגדי חורף, כלי עבודה, צעצועים של הילדים, רהיטים ועוד.
  • אנשים פרטיים שנמצאים לפני מעבר דירה, או רילוקיישן וזקוקים לאחסן את תכולת הדירה שלהם. 
  • אנשי עסקים שמייבאים ומייצאים סחורה וזקוקים למקום אחסון.

 

הנה כמה מהיתרונות הבולטים שמציעה השכרת מכולה לאחסון

1# ההגנה האולטימטיבית עבור החפצים שלכם

אנשים רבים חוששים לאחסן את הציוד היקר שלהם במכולות, זה כמובן מובן וטבעי. אחסון במקום שאינו מותאם ואיכותי, עלול להוביל לבלאי מוגבר של הציוד. כשמדובר בהשכרת מכולה לאחסון מבית Get Storage, אתם יכולים להניח את הדאגות בצד – כל המכולות שלנו אטומות לפגעי מזג האוויר וכוללות בידוד איכותי, המאזן את שינויי הטמפרטורות הקיצוניים לאורך כל השנה. מערכת בקרת אקלים לאיזון רמת הלחות בחלל ושמירה על הציוד שלכם ממש כמו חדש.

בנוסף, כל המכולות שלנו כוללות מערכת מצלמות ונעילה חכמה 24/7, למניעת גניבות. כך שבין אם אתם מתכוונים לאחסן חפצי אומנות, בגדים או רהיטים יקרים – אתם יכולים לעשות את זה בראש שקט.

2# שטח אחסון גדול לכל מטרה

השכרת מכולה לאחסון יכולה להיות פתרון מושלם למי שמחפש חלל גדול ומרווח, ניתן להיכנס אליו בנוחות לקחת מה שצריך בלי להידחק פנימה ולעשות חשבון לכל קופסה. החלל מתאים לאחסון רהיטים גדולים, ארגזים, מוצרי חשמל ומה לא. ניתן לסדר אותו לאורך או לרוחב, לתלות מדפים ולסדר את הסחורה או הציוד שלכם לפי קטגוריות, כדי שתוכלו להיכנס בכל עת ופשוט לשלוף את מה שאתם צריכים. פשוט ונוח. 

3# נגישות מלאה מסביב לשעון 

בין היתרונות הגדולים שמציעה השכרת מכולה לאחסון הוא הנגישות המלאה מסביב לשעון. אתם יכולים להגיע למתחם לקחת או להחזיר ציוד כל יום, כל היום לרשותכם תעמוד חניה בחינם וגם אזור לפרוק בו את הציוד. ניתן להשכיר מכולות לטווח קצר של ימים בודדים, שבועות, חודשים ואפילו שנים. אבל אפשר לומר שהיהלום שבכתר המכולות נעוץ ביכולת לשנע ולהציב אותן ממש מחוץ לבית או לעסק שלכם. 

 

4#  הבחירה החסכונית שלכם 

כשחושבים על השכרת מכולה לאחסון, מייד עולה הפקטור של המחיר ואיתו, חששות רבים. החדשות הטובות הן שהשכרת מכולות לאחסון היא בין האפשרויות הזולות ביותר, אתם יכולים להשכיר את המכולה במתחם שלנו או להציב אותה בשטח שלכם, בהנחה שיש לכם מקום. כאשר האופציה הזו היא המומלצת ביותר, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הנגישות לתכולה שלכם. אם תעשו את החשבון של שווי הרכוש שלכם, מחירי ההובלות, הזמן והמאמץ שאתם צריכים להשקיע, כנראה שתגלו שזאת אפשרות לא רעה בכלל.

 

אז כמה עולה השכרת מכולה לאחסון?

מחירי השכרת מכולה לאחסון משתנים בהתאם לפרמטרים רבים כמו גודל המכולה, זמן ההשכרה, המיקום ועוד. המחיר יכול לנוע בין מאות ועד אלפי שקלים בחודש. בכדי להתאים עבורכם את המכולה הנכונה ובמחיר הטוב ביותר אתם מוזמנים להתקשר, או להשאיר פרטים ויועץ האחסון שלנו יחזור אליכם בהקדם.

Get Storage  – פתרונות האחסון הטובים ביותר, נקודה. 

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם