השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

יחידות אחסון להשכרה ואיך זה עובד

כאשר אתם מבינים שאתם זקוקים לשטח אחסון נוסף, או שעליכם לאחסן את החפצים שלכם לתקופת זמן מסוימת – השכרת יחידת אחסון היא פתרון מצוין. עם זאת, כשיש כל כך הרבה מתקני אחסון שזמינים לכם, הבחירה ביחידות האחסון הנכונות עלולה להיות לא פשוטה. אז כדי להבטיח שתבחרו באפשרות המתאימה ביותר לצרכים שלכם, ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים לבחירת יחידת אחסון.

 

חשבו על צרכי האחסון שלכם

הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא להעריך מה הם הצרכים שלכם. חשבו על גודל וסוג הפריטים שאתם מתכננים לאחסן, בין אם מדובר ברהיטים גדולים, ארגזי מסמכים, חפצים יקרי ערך וכדומה. צרו רשימה בה תכתבו את כל מה שזקוק לאחסון ויחד עם זה העריכו את כמות השטח של יחידות אחסון להשכרה שתצטרכו. דבר זה יעזור לכם לקבוע את הגודל המתאים של יחידת האחסון הנכונה לכם.

בנוסף לכך, חשבו על תקופת הזמן שאתם צריכים. לצורך אחסון לטווח ארוך תצטרכו למצוא יחידות אחסון להשכרה שמציעות שירות זה. אם אתם מעוניינים בשירות אחסון לטווח ארוך מוזמנים לפנות אל Get Storage.

 

בחרו במיקום

חשוב לקחת בחשבון את המיקום של מחסנים להשכרה פוטנציאליים. בחרו במקום שיהיה לכם נוח לגשת אליו מתי שתצטרכו. אם אתם צריכים גישה קבועה לחפצים שלכם, בחירה של מחסנים להשכרה שקרובים לבית או למקום העבודה שלכם יכולה לחסוך לכם זמן ומאמץ רב. עם זאת, אם אינכם זקוקים לגישה מיידית, אתם יכולים לבחור במקום זול יותר במיקום קצת יותר מרוחק ובכך לחסוך כסף.

 

אמצעי אבטחה

אבטחה היא גורם משמעותי ביותר בעת בחירת יחידת אחסון. חפשו מקומות בהם יש אמצעי אבטחה חזקים, ביניהם מצלמות מעקב, מערכות נעילה משודרגות ואנשי אבטחה קבועים. גורם זה חשוב כי הוא יבטיח את זה שהחפצים שלכם יישמרו במקומם.

 

ניקיון ותחזוקה

בקרו ביחידות השכרה פוטנציאליות כדי להעריך את יכולת הניקיון והתחזוקה שלהם. מתקן נקי שמתוחזק היטב מעיד על כך שהמקום דואג לרכוש ומצב החפצים שלכם ולא מזניח אותם. הימנעו ממקומות שנראה שלא משקיעים בהם מאמץ.

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם