השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

מחסנים להשכרה במרכז

מחפשים אחר מחסנים להשכרה באזור המרכז אבל לא יודעים כל כך איפה להתחיל? אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בין אם אתם זקוקים למקום שיאפשר לכם לאחסן באופן זמני את החפצים שלכם, או שאתם מחפשים אחר משהו לטווח ארוך – מחסנים להשכרה במרכז יוכלו להעניק לכם פתרון מצוין ולחסוך לכם המון התעסקות, זמן, כסף ומקום. מחסנים להשכרה זו אופציה קלה, נוחה ועם מקסימום ביטחון ואבטחה ובאזור המרכז תוכלו למצוא את יחידות האחסון של Get Storage, מה אתם עוד צריכים לדעת על שירות זה? 

למה כדאי להשכיר מחסנים באזור המרכז? 

מהניסיון שלנו, לקוחות נעזרים בשירותי אחסון מסיבות רבות – הרבה יותר מאשר מעבר דירה או שיפוץ. הנה כמה סיבות שיצדיקו השכרת יחידת אחסון: 

אחסון עונתי – בין אם זה הקישוטים של הסוכה, ביגוד עונתי, ציוד לגינה כמו מכסחת דשא, כל מה שעשוי סתם לתפוס מקום בביתכם ואין לו שימוש ברוב השנה, זו סיבה נהדרת לחפש אחר מחסן להשכרה במרכז. 

אם הבית שלכם בבנייה– אולי אתם בדיוק בונים את בית החלומות שלכם וזקוקים למקום זמני לאחסן את כל הרהיטים שלכם – במקרה כזה, יחידת אחסון תוכל להיות המקום המושלם לשמירת החפצים שלכם עד שתשלימו את המעבר. 

לא מוכנים להיפרד – יכול להיות שאין לכם מקום בבית, אבל יש לכם כמה חפצים או רהיטים שאתם לא מוכנים להיפרד מהם כי יש להם ערך רב בעינכם. אם אתם לא מוכנים לזרוק, למכור או לתרום את הרכוש שלכם – פשוט תאחסנו אותם. 

שיפוצים – שיפוץ עשוי לקחת זמן רב והוא מייצר המון בלגן. אם אתם רוצים לשמור על החפצים והרהיטים שלכם ולוודא שהם לא נפגעים במהלך השיפוץ, תוכלו לאחסן אותם במחסן באזור מרכז הארץ עד שיסתיימו השיפוצים. 

אחסון רכבים – במקרים מסוימים, בעיקר אצל אנשים שיש כמה סוגי רכב והם טסים לתקופה – במקום לבזבז כסף על חניות או להסתכן בגניבה, ניתן לאחסן במתקן אחסון ייעודי במרכז. 

 

איזה גודל יחידת אחסון אני צריך להשכיר?

התשובה לשאלה זו יהיה תלוי בכמות הרכוש והציוד שעליכם לאחסן. רוב חברות האחסון יחשבו את נפח האחסון שלכם באמצעות יחידת המידה קוב, לכן אין לכם מה לדאוג: אם אתם לא בטוחים איזה גודל יחידת אחסון אתם זקוקים צרו איתנו קשר ואנחנו נדאג לתת לכם הערכה מדויקת עם כמה מטרים אתם צריכים. 

 

לכמה זמן אפשר להשכיר מחסנים במרכז? 

ברוב המקרים, מחסנים במרכז ניתנים להשכרה לכמה זמן שתרצו. בין אם אתם מחפשים אחר מחסן לטווח הארוך או לטווח הקצר – אצלנו אתם תוכלו לקבל את המענה המושלם. בנוסף, יש מקומות רבים בהם משך הזמן יוכל להשפיע על המחיר. במילים אחרות, אתם תוכלו לקבל מחיר טוב יותר על תקופת זמן ארוכה יותר. עם זאת, כן חשוב להיות מודעים לכך שלרוב החברות יש גם מינימום זמן שתצטרכו לעמוד בו כדי להשכיר מחסן. יש חוזים שבועיים, חודשיים ושנתיים. 

 

כיצד נקבעת עלות מחסן להשכרה?

הגענו לשאלת השאלות! כמה עולה מחסנים להשכרה במרכז? אם צפיתם לראות כאן מחיר מדויק אתם כנראה תתאכזבו, כי זה תלוי בהמון גורמים, כמו מיקום המחסן (מחסנים להשכרה באזור המרכז יהיו יקרים יותר ממחסנים באזור הצפון לדוגמה), גודל המחסן, משך הזמן של השכרה, ביטוח הציוד, שירותים נלווים ועוד. השכרת מחסן יכולה להתחיל ב200 ש”ח ולהגיע לאלפי שקלים בחודש. אז אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר טובה ומדויקת, אנחנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר, נשמח לעזור עם זה 😊 

 

כמה מילים אחרונות, 

מחסנים במרכז הארץ יכולים לחסוך לכם המון כאבי ראש והתעסקות, ואם אתם מחפשים אחר פתרונות אחסון לטווח הארוך, זה יכול גם להשתלם לכם כלכלית. רוצים לשמוע פרטים נוספים?  מעוניינים לקבל הצעת מחיר? צרו איתנו קשר – (טלפון). 

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם