השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם

שטחי אחסון להשכרה – כל מה שרציתם לדעת

בין אם מחפשים אחר פתרון לאחסון ציוד עונתי, ציוד לתינוקות שאתם כבר לא צריכים אבל אולי תזדקקו בהמשך, או אפילו ריהוט משרדי או מוצרים שאתם מוכרים – יש פתרון פשוט לכל אלה. הם לא צריכים לתפוס ממקום בביתכם, לא בחניה, במחסן או בבוידם. תחסכו מעצמכם את העומס וכאבי הראש ופשוט השכירו שטחי אחסון לכל מטרה. איך תדעו בוודאות אם שטחי אחסון זה הפתרון האידאלי עבורכם? בפוסט הבא אנחנו נעזור לכם לקחת את ההחלטה הנכונה! האם כדאי לקנות מחסן? או להשכיר שטח אחסון? בואו נתחיל 😊 

שטח אחסון להשכרה – תקציב, זמן ומה שביניהם

התקציב ומשך הזמן שאתם זקוקים לפתרון אחסון הם הגורמים הגדולים שיכריעו את הדילמה. האם העלות של שטחי אחסון הגיונית למשך הזמן ולתקציב שלכם? במילים פשוטות יותר, האם אתם מקבלים את מה שאתם משלמים עבורו? לצורך העניין, אם אתם זקוקים לאחסון רק לחצי שנה, כמו במקרה של שיפוץ או בניית בית, אז קחו בחשבון שקניית מחסן איכותי יכולה להגיע 12,000 ש”ח ואף יותר וזה לא בטוח ישתלם לכם. במקרה כזה, השכרת שטחי אחסון תוכל דווקא לחסוך לכם כסף ולספק לכם פתרון נוח יותר. הרבה חברות מציעות כל מיני דילים שווים עם הנחות על החודש הראשון, או אם אתם זקוקים להשכיר כמה שטחי אחסון. 

האם אתם צריכים לאחסן חפצים יקרים/עדינים? 

האם יש לכם ריהוט יקר או חפצים מסוימי שזקוקים להיות בטמפרטורה מאוד ספיצפית – בלי לחות, רטיבות או חום? במצב כזה, זה או שתצטרכו לשמור על הרכוש הזה בבית, או ללכת על פתרון של שטח אחסון להשכרה עם בקרת אקלים. שימו לב, אם חשבתם פשוט לקנות או לבנות מחסן פשוט, אם אין לכם בקרת אקלים זה ממש לא פתרון מומלץ. אולי זה ריהוט עתיק ומיוחד, רכוש של אספנים או טכנלוגיה יקרה – כל אלה סיבות טובות להיעזר בשירותי השכרת שטחי אחסון. כי התקנה של מערכות בקרת אקלים מתחילות בעלות של 30 אלף ש”ח. 

 

באיזו תדירות אתם תצטרכו לגשת לשטחי האחסון? 

אם יש לכם פריטים שחשוב לכם להיות קרובים אליהם – אז במקרה כזה אתם חייבים לוודא שאתם משכירים שטחי אחסון שיחסית קרובים למקום מגוריכם או, מקימים בעצמכם מחסן בביתכם (תזכורת קטנה: כל עוד לא מדובר בפריטים יקרים שדורשים בקרת אקלים). אם אתם מתכננים להשכיר שטחי אחסון, וודאו שאתם שמים שם דברים שאתם לא תזדקקו להם בזמינות גבוהה, אחרת אתם תמצאו את עצמכם נוסעים הרבה ליחידת האחסון שלכם. לדוגמה, ציוד עונתי כמו קישוטי חג, פרגולות לקיץ – אלה דברים שיכולים לתפוס המון מקום בבית ומאוד פרקטי לאחסן אותם בשטחי אחסון להשכרה. 

 

מחפשים שטחי אחסון להשכרה? אתם במקום הנכון! 

אנו ב- GET STORAGE מספקים עבור לקוחותינו שטחי אחסון להשכרה במחירים משתלמים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר! במקום יש אבטחה, בקרת אקלים ואנו מתחזקים את המקום באופן קבוע כדי לספק לכם את הטוב ביותר. בין אם אתם אנשים פרטיים או בעלי עסקים שזקוקים לפתרונות אחסון, אצלנו אנו דואגים לתפור פתרונות באופן אישי לכל אחד כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. אחסון לטווח קצר או ארוך, ריהוט, רכוש פרטי או ציוד משרדי ועסקי – נשמח לתת לכם שירות מקצועי, אדיב וחסר פשרות! 

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר עבור השכרת שטח אחסון, השאירו פרטים ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם, או התקשרו אלינו: (טלפון) 

 

איפה אנחנו נמצאים?

חרמון 4

✔ 600 מטרים

✔ 85 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

מקלף 30

✔ 900 מטרים

✔ 120 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

.

בן ציון 3

✔ 2000 מטרים

✔ 400 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

בומה שביט 1

✔ 900 מטרים

✔ 150 יחידות אחסנה

✔ אזור פריקה וטעינה

✔ חניה חינם ללקוחות

✔ נגיש 24/7

טיפים ועצות לאחסון תכולת דירה

חנות חומרי האריזה שלנו

השאירו פרטים ויועץ אחסנה יחזור אליכם בהקדם